dag 20 - den här månaden

Ojoj oj är allt jag har att säga. Så mycket som kan hända på bara 20 dagar! jag själv hänger inte riktigt med men fan det var varit en underbar månad måste jag säga : på många olika sätt.
Min älskade svägerska Angelica har fått jobb! Underbart glad för henne för hon har verkligen kämpat! ♥
Jag har umgåtts mycket och blivit god vän med Angelica L. Skönt när man vet var man har varann så direkt. Vi har ju varit vänner i måånga år men varit dåliga på att umgås. Nu funkar vi skit bra ihop och det är härligt! Älskar hennes små gullunga också, trots lite trotsålder-beteende :P Men hallå dom är barn! 
jag har fått kontakt med gamla vänner som jag inte pratat med på länge! UNDERBART!
Fick en superfin tavla från Angelica (svägerskan) som gjorde mig så varm inombords! Vilka härliga människor jag har i mitt liv!!!!!

Men månaden är INTE slut så mycket mer härligt,underbart,roligt,mysigt osv kommer hända :D det är jag 100% säker på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0