Dag 7 - Min bästa vän

Åh detta ämnet är ju underbart! 


Min bästa vän är Kristina Lundberg och just nu sitter och väntar i sitt hem i Norge på att få föda sitt andra barn!♥ Spännande men jobbigt att vänta för hennes del då jag vet att hon längtar så otrolig och samtidigt har hon många som frågar dagligen när det ska ske, vilket inte gör det lättare direkt för hennes del.
För flera år sen - närmare bestämt 6 år sen ungefär - så fick vi rycket att förlova oss. Det var verkligen inpuls,vi satt på åhlens café i Ängelholm och hoppade fort ner till guldfynd och letade upp ringar. Beställde dom och inom någon vecka hade vi våra ringar ! jag vet att många tycker det är jätte löjligt att förlova sig med en vän, men jag har inte känt så eftersom hon verkligen är min bästa vän. Vi har aldrig bråkat, klart vi varit oense, men inte mer än så.
Det gjorde jätte ont i mitt hjärta när hon tog beslutet att flytta till Norge. Hon var gravid med Casper och för henne just då var det hennes enda utväg. Hur mycket det än tar imot att säga - så var det ett rätt beslut att ta. Hon har nu hittat sin prins i gamla kärleken Ronnie och ska som sagt när som föda deras första gemensamma barn ♥
hade jag fått bestämma så hade dom bott i Sverige hela familjen, men hon trivs verkligen i Norge och jag vill ju att hon ska vara lycklig!
Ja jag hade kunnat skriva hur mycket som helst om henne, men alla måste bara inse att man måste träffa henne för att förstå vilken generös,älskande.omtänksam och UNDERBAR person hon är!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0