Nyår - ett nytt kapitel

Ja då var den här, sista dagen på året. Jag kommer inte göra någon sammanfattning av mitt år- För jag blickar framåt. Jag har minnen och dom är både bra och dåliga men nu vill jag inte tänka på dom,utan skapa nya minnen!
Mitt nyårslöfte: Börja lita på de vänner som verkligen visar att dom förtjänar det. Jag arbetar på mig själv och jag blir bättre människa för varje dag som går. Jag gör misstag, jag gör rätt, men jag börjar inse att jag måste vara mig själv, för jag kan inte låtsas! 
Så hopp ut från klippan och sprid vingarna, för det kommer finnas vindar som håller mig uppe!
Ikväll ska jag till Oggie och festa. Kommer bli så jävla kul det har jag bestämt! :D 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0