besviken

Att vissa så snabbt bestämmer sig för att lita på andras ord om att jag gjort det ena och andra är skrämmande.
Vissa har tom själva varit dom som flyttat bara för att slippa skitsnack, ja det är mer skrämmande. 
Jag har inte sagt mer än sanningen då folk klagade på hur läget är. Ja det må svida att sanningen är så, men det är den. sen att man ångrar sig det klart som fan man kan det men i slutändan är det ändå sanningen om hur det hela började!!
För jag kan säga såhär, hon blev inte gravid genom en spermabank!! räkna sedan ut att allt som hänt inte är enbart en personens val,utan två var med i leken och bestämde sakerna.


Jag vet vad jag gjort och jag har inte gjort något fel. du själv kanske borde se dig i spegeln och undra om du verkligen är den person du försöker utge dig för att vara.

ARG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0