blog award

Jag hade glömt bort att jag fick denna från Alexandra för ett tag sen.Så här kommer den :)

Här är reglerna som följer med awarden:


A: Kopiera awarden till din blogg.
B: Länka till personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award.

Intressanta fakta (?) om just mig:

1. Jag är en som (typ) alltid skjuter upp saker in i det sista. (försöker bli bättre)
2. Jag kan utan problem sova bort en helg dag , iaf ligga i sängen med datorn brevid :)
3. Jag älskar nagellack och stenar osv att pynta naglarna med :) har väldigt svårt att inte köpa ett depend- eller mavala-lack när jag ser dom i affären.
4. Älskar känslan när jag städat så allt är rent och fint, men hatar att städa haha
5. Jag kommer på mig själv ofta att säga saker som mamma säger, tycker jag själv låter som henne. (har fått höra att jag gör det sen grundskolan så inte konstigt att man själv tycker det tillslut)
6. jag går sällan iväg från min mobil, har t.o.m med mig den på toaletten när jag ska duscha.
7. jag har samlat på bland annat ; my little pony´s, badankor, nalle puh saker.

Jag ska vara så tråkigt och säga att ni som känner för att skriva ner 7 saker om er själv ska ta till er detta.
Gör det och skriv sen och berätta så jag kan läsa, så många som redan gjort så vet inte vilka jag ska välja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0