det va väl fan!!

jag förstår inte hur min hjärna funkar!

jag vill gå ner i vikt,jag behöver gå ner i vikt. vad gör evelina då? jo hon kränger en påse godis,en påse cheez ballz , 2 biskvier,för mycket mat (jag hade blivit mätt på mindre ju) och dricker läsk och cider. SKIT BRA BRUDEN DU HAR NU GÅTT UPP ISTÄLLET FÖR NER I VIKT!!!!!

Jag blir så arg på mig själv. sen sitter jag här,mår illa och har ångest.
Har bestämt att imon blir det dans, tis afrodans och torsdag gympa bas. FAN TA MIG OM JAG INTE LYDER MIG SJÄLV DENNA GÅNGEN!!!!

suck jag vill ju för fan bara må bra igen!

Kommentarer
Postat av: Erica

Börja med att sluta förbjuda dig saker. Man kan äta lite av varje och ändå gå ner i vikt. Du är ju ute å är aktiv. allt hänger på att inte äta mer än vaad man gör av med. Å at maninte äter för sent på kvällen. Å drick mkt vatten, de e jobbigt å skittråkigt å göra det men efter ett tag kommer man in i en ny vana och kroppen ber om det. Jag håller oxå på å kämpar, vi kan kämpa tillsammans Kram på dej hjärtat <3

2010-02-16 @ 12:03:22
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0