* Hoppas Hoppas *

fick ett samtal av min handläggare på Ams idag. Han hade en fråga om jag var intresserad av praktik på ett ställe i en månad för att sen om allt går bra, ha ett jobb där. Det är ett jobb jag har lite erfarenhet från och jobbet ligger nära så jag sa att jag var intresserad.
Nu håller vi tummarna att dom hör av sig och väljer mig. Det hade verkligen varit kul. Men jag vet att man inte ska hoppas för mycket,vet ju inte vilka andra namn dom fått att välja mellan.

Blir sängliggande med datorn i knäet idag då mensvärken är äckligt jobbig. Tur man kan "jobba" från sängen hehe
Imorgon blir det akupunktur och bio :D

Kommentarer
Postat av: hanna

håller tummarmna för dig gumman att du får det :)

kram hanna

2010-02-03 @ 10:15:33
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0