Iväg och resa igen

jahapp då är det dags att åka upp till Hundoasen på fredag igen.
Jag trivs på stället, tycker det är jätte intressant och allt. MEN jag saknar mitt hem och alla här ju! gaahh och denna gången ska jag stanna till tisdag morgon för jag har praktik på måndag. ska bli jätte kul dock,trots hemlängtan som kommer. Det var lättare när jag hade Devil med senast,då behövde jag ju iaf inte sakna honom.
Men det är taskigt att ta med honom i onödan eftersom han blev så orolig förra gången, sen valde jag att ändra så min praktik är denna månaden och inte nästa,då jag måste ha med honom nästa gång. Han ska inte behöva sitta i en box och må dåligt hela dagen bara för jag vill ha sällskap på kvällen.
Men som sagt ska inte bara se det negativa. Jag är ju snart klar med utbildning.
Jag är så stolt och nöjd över mig själv att jag gör detta. :)

Nu ska jag plugga klart det sista,blir att hela dagen imon går ut till packning och plugga.
Kanske in en runda till stan för att hämta ut biljetterna och köpa lite gotte till resan.

Men nu ska jag kolla vidare på tv. ha det toppen vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0