längtar hem!!

just nu skulle jag vara på ett tåg till gbg, för att vid halv tre vara hemma i Ängelholm. Är det fallet? eeh nej!
Jag sitter på Stockholms central och väntar på att tåget till Hässleholm ska gå vid tjugo över två. jag är hemma i Ängelholm vid halv åtta tiden typ. wee eller något.
längtar väldigt mycket faktiskt. här är trångt,kallt och hårda bänkar.
Dock är jag glad att det gick så bra att boka om resan , sen att det blev annan väg,ja det struntar jag i!
alternativet till tågen var att flyga, ja jag hade troligen varit hemma mycket tidigare, men jag har inte råd att lägga ut mer pengar på resan. Ska upp igen om typ 3 veckor så behöver spara pengarna.
ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0