I kärlekens spår

I´m back! skrev jag för över en vecka sen mohaha ironi på hög nivå. men vadå?! jag skriver när jag skriver,kan inte tvinga fram det :)
Jag har funderat mycket över det här med kärlek. hur det verkligen kan ställa till det hos en. Jag ska inte ljuga och säga att jag trivs med att vara singel, för det gör jag inte, speciellt inte just nu. jag vill hitta kärleken och börja ett nytt kapitel med någon. Tyvärr hittar man inte någon bara för man vill (boooring) ! 
Då är det turen att man har kärlek hos sina djur, familj och vänner. Devil är min ögonsten och han gör mig glad hela tiden,kan inte sluta påpeka hur söt han är! Vännerna gör mig så glad när dom spontant hör av sig och vill bara säga hej eller hitta på något. För vänskap har inte med hur ofta man ses eller vem som hör av sig först. Utan att man vet om att de kan ta månader mellan gångerna, men vi finns alltid där för varann.
Utan min mamma klarar jag mig inte,det hade blivit stopp i hela maskineriet om mamma inte fanns vid min sida längre. 
Nu ska jag sluta yra och springa in i duschen. varit och tränat en runda och är helt grusig och svettig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0