livets spännande vändningar

Sitter just nu i soffan med Devil och Molle brevid mig. Dumle ligger under bordet och Isaak och Wiggo ligger i hallen. Ja jag har mini hunddagis här hemma idag hehe
I helgen ska jag och Molle upp till utbildningen. dock så ska alltid något gå lite fel, mitt tåg blev inställt och jag försökte få tag på SJ i över 1,5 timme men fick inte tag på dom. provade idag och fick vänta i tele kön i över 30 min men denna gången kom jag fram iaf! Så nu åker vi redan på torsdag för det gick inte att få ihop det på fredag. 
positiva med att vi kommer upp tidigt är att jag kommer hinna träffa Ankan iaf :) hehe så bra saker kan komma  ut dåliga ibland. 

Idag ska jag göra klart mina arbeten och försöka printa ut dom :S lite problem med det i nuläget men det måste gå!
Annars vet jag inte hur jag ska göra, kanske någon som kan skriva ut till mig? hehe
ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0