tenta nästa gång

ja då var man klar med kursen - om vi räknar med lektionerna. För nästa gång är det tenta! jag är nervös. Theresia säger att de bara haft en person som kuggat tentan, men tänk så är jag den andra? usch nej jag ska plugga!!
Molle hade mycket att vakta och varna om på dagiset. Han va helt slut på kvällarna och låg gärna och snarka mig i örat. Fredagen va värst - då skällde han för ALLT! Men självklart blev det bättre. Dock vet jag inte om han skulle kunna bli en dagishund. Blir kanske att testa när jag har mitt egna dagis att testa på. 
nu är det två veckor innan tentan. Då kommer jag åka buss fram och tillbaka för att komma hem redan på söndag morgon = jag kan gå på Angelicas kalas! :D 
nu ska jag kolla vidare på dating in the dark och slappa :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du vet om att dina inlägg inte visas helt, texten längst ut försvinner. :( Kramis

2010-03-16 @ 21:41:22
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0