then I wasn´t happy now I am!

Tänkte på dig idag. Känns som ett annat liv. Ja vi hade våra stunder då allt var underbart och roligt,de va många stunder. Men jag kan ändå inte känna något annat än glädje över att jag tog steget och "gjorde slut" mellan oss.
För även om vi hade skit roliga och underbara stunder så tog ändå dom jobbiga och tråkiga över vår vänskap!
Vi va inte bra för varann, du va verkligen inte den jag behövde vid min sida. Du drog ner mig allt för ofta, och att självömkan du tog fram dag in och dag ut, ja den va fan skit jobbig!
Jag har många goa vänner runt mig just nu. Sådana som inte får mig att må dåligt flera gånger i veckan. Som inte jag måste tassa runt på tår hela tiden för att inte riskera ett stort bråk ,bara för jag inte har samma åsikt.
Ingen är perfekt - absolut inte jag heller. Men jag hoppas att de som är mina vänner vet att varje dag försöker jag bli en bättre människa. Jag vill inte bli den som alla är trötta på för att jag inte lyssnar, inte ger tillräckligt och inte verkligen kämpar för vänskapen!
Jag mår bra och jag förtjänar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0