jäkla fixande

Ja nu har jag och Angelica fixat klart (ok finns småsaker att fixa men inget stort) även i tv rummet. Jag har fått en knullhörna enligt henne och soffan har blivit delad och sen satt ihop i mindre storlek. Blev jätte bra även om Angelica svor väldigt mycket över soffan, MEN det va hon själv som ville göra det, hennes idé så hon fick stå ut eller ge upp. Hon valde stå ut och det blev ju jätte bra :D
Idag är det tänkt att jag ska på loppis dejt med sara. Men innan hon vaknat och hört av sig så är jag inte säker på om det blir av. Allt kan hända! 
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen spela lite wii :D

Kommentarer
Postat av: Anki

Duktiga har ni varit och fint blev det :))

Tror jag ska anställa er, bevöver lite hjälp här uppe också!! Kram mamma ;)

2010-10-21 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0