Evelinas död-dag

Ja idag har varit en hemskt tråkig och död dag. Inte orkar ta mig från sängen ens. Men det gör inget - det göööör inget sa jag ju! För imorgon ska jag va mycket bättre , piggare och gladare. Då ska jag hoppa in till stan i min underbara tröja och umgås med kompis(ar?). 
Ikväll blir det popcorn och film - i sängen såklart !
Dragit igång dinosaurien så jag kan kolla på film på den - min mini pc har ju inte dvd läsare. Läsare överhuvudtaget om vi ska vara petiga. Men det gör ju inget. jag älskar min lilla trogna vän ändå :P 
Tittade precis på mobilen , jag hade ett missat sms! Oh no! men gud vad glad jag blev, mitt hjärta Angelica L som hört av sig. LYCKA ! hehe sjukt att man kan bli så glad över en sån enkel sak, men ja hon har hittat en speciell plats i mitt hjärta den där M.I.L.F.en :P 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0