Sweety

Om ni inte visste detta innan så är vår Molle ett riktigt charmtroll! Igår kväll satt jag och mamma och tittade på en film, hundarna va helt slut efter dagens hetta och molle låg självklart i soffan. Jag ville mysa så jag tog honom till mitt knä,och la honom halvt uppe på kudden intill. Såhär blev resultatet :

Knasig men söt. 
Och så har jag en sak till att visa Mitt senaste inköp i smink-väg :)
Ny mascara var ett måste (!) så istället för bara mascaea la jag till 35kr så fick jag en kajal och ett ögon-serum också :) Allt låg i en necessär vilket jag va i behov av kom jag på när jag så den :P
Nu ska jag äta upp mina jordgubbar sen blir de kanske något avsnitt av moonlight :) natti alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0