Kalas och ont i ryggen

Haft kalas här hemma idag för mig och Stefan. Varit trevligt fick fina presenter! =)
På tisdag ska jag nog till väla och leta efter en skjorta och lite underkläder som jag behöver. Någon som vill med??

Hoppas Caroline ringer imorgon så vi kan bestämma när jag ska dit igen och fortsätta utbildningen. Tycker det är ju så kul och vill bli klar så jag kan börja jobba så fort som möjligt.

Fick jätte ont i ryggen nu på kvällen och det är inte skoj alls! Gör skit ont! Jävla kropp säger jag bara!

Imon ska jag försöka städa mina rum ifall ryggen lugnat ner sig lite.
Sen måste jag till veterinären med min älskling då vi är rädda att han fått öroninflammation! stackaren!Lägger in en bild på honom med sin favvo leksak,en pip som ser ut som en badanka =)Devil

Kommentarer
Postat av: Josh

Svar: båda typ dog i hjärtfel på olika sätt :P .... med 9 månaders mellanrum . :/

2008-02-17 @ 23:39:24
URL: http://surferjosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0