drömmar och lathet

Denna morgnen sen typ 6 i morse har jag drömt och drömt och drömt. helt sjuuka drömmar! Första drömmer är att jag och ett helg gäng vänner (som var helt okända,alltså ingen som jag kan säga tillhör min riktiga vänskapskrets) var på en fest i en lägenhet,helt plötsligt var vi utomhus och festade i någon park eller något,då börjar någon galning kasta stenar runt sig.Sen hade han en maskin som sköt iväg stenar så vi fick springa in på ett ställe som var typ bank/äldreboende! Där kom han in sen och jagade oss men sköt ingen eller så jag fattade ingen men sprang ut en bakväg sen ringde jag efter killen jag var där med och försökte få ut honom. Sen vaknade jag. (kanske lika bra det!!!)

När jag sen somnat om igen så börjar jag drömma om att jag var typ på 17-1800-talet och några galningar jagade en grupp som jag var med in i en kyrka.Dom kastade eldklot och sköt pilar efter oss. Efter lång tid att vi legat under fönsterna och kastat tillbaka eldkloten med våra händer (yeh right!) så hade dom inga eldklot kvar,utan dom kom in och började skjuta pilar mot oss. Men då hade vi tydligen gevär mitt i allt! Så vi vann tillslut hahahahaha

Helt sjuka drömmar men som alltid så var drömmarna väldigt verkliga just då.
Jag ska snart pallra mig upp för att fixa lite mat,inte ätit något ännu. (varit vaken sen kvart över 10).
Sen ska jag packa och fixa för att åka in till hbg,fixa lite sen in till ängelholm. Handla dricka och snacks sen hem till Angelica för att sova över där.
Jag kommer inte hem förrän någongång imorgon kväll. Ska vara med Angelica hela dagen. Sen blir det baka på kvällen när jag kommit hem för på torsdag ska jag och mamma till varberg för att titta på agility,och jag ska bjuda på muffins för vissa har hört för mycket om dessa muffins utan att fått smaka ännu. Mamma ska tävla på onsdag kväll i varberg men jag hinner inte åka med henne.

Oj vad långt inlägget blev hoppas någon orkade läsa det haha
Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0