Fredag

Sitter i min säng och ska göra ve mig det sista för att åka till oggie och äta maaaat sen kolla film. Undra vilken film det blir idag,eller filmer skulle man kanske säga. 

Skrämmande upptäckt,det känns inte som jag har några vänner kvar! Visste inte vem jag skulle ringa igår......


VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!!!
 det är väldigt obekvämt med vanliga bh när man struttar runt i sports bh hela dagarna långa!! 

Mamma håller på att sy tomte dräkter till hundarna,vi ska ju på lucia tåg på söndag. Vår symaskin gick sönder så vi fick låna carolinas hehe tur man har grannar ibland!

Ha d bra folket!! 






Kommentarer
Postat av: hihihihihihh ALeExAndRa

Tack för varningen.. Kändes skönt..!

2008-11-28 @ 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0