varför jag inte skriver ofta

Ja nu är det ju såhär att vår telefonledning verkar vara kass, Tela har varit här ute nu 2 gånger och ska ut igen på onsdag för att lösa detta. Om dom bara kollat lite noggrant med oss hade dom vetat redan förra veckan att det inte kvar klart och fixat utan vi fortfarande hade problem. Men men hoppas nu dom löser allt på onsdag annars blir jag ÄNNU grinigare än vad jag är just nu. Internet fungerar bara ibland och kan försvinna när som och telen skramlar en massa. Ja det är kul att leva ibland!!

Va ute med Alex och Caroline i lördags. Var kul men med vissa tråkigheter som vanligt. Men men det var roligt! 

Ja nu ärddet lu på lördag Devil och jag ska på vår första oficiella agility tävling och det ska bli spännande. Ska träna slolm i veckan eftersom Devil är "tramsig" med just den nu efter operation och allt.

Nej nu ska jag publicera detta innan internet försvinner igen. Ha det bra folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0