Avskyr detta

Detta med jobb är ingen lätt affär! Söker jobb och letar lite här och där men det är inte lätt. Ringt mitt gamla jobb och sökt där till sommaren hoppas hoppas hoppas på att jag får något där. Hade varit jätte skönt att komma igång igen. För det känns inte som dealer jobbet var ett jobb i den bemärkelsen. 

Igår tränade jag på Bialitt 2 gånger haha jag vet ibland känner jag mig lite konstig men sån är jag! 
Idag ska jag på genomgång av reglerna igen,alltid bra för det var ju ändå typ 6 månader sist så detär bra att förfriska upp minnet lite. 

Imorgon ska jag dra mig till väla för att fixa lite ärende och köpa lite dricka till helgen (understryk liiite) så om någon vill med så hör av er! Sen på kvällen blir det nog serietävling på Bialitt om det är fint väder. 

Nu ska jag försöka bli av med illamående känslan jag får efter att ringa jobbiga samtal. Ha det bra folket!

(ps hör av er om ni vet något ställe som eventuellt skulle behöva lite extra hjälp jag tar de mesta haha ds)

Kommentarer
Postat av: linnns

sv: Haha joo, men det känns liksom som att alla (och jag själv) är så van med det så att det skulle kännas skitskumt att gå ut utan ^^

men ska försöka bättra mig :)

kram

2009-04-01 @ 21:01:56
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; ^^ Hehe. ja precis, får nog börja skriva redan nu :=)

2009-04-02 @ 19:46:51
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Supersnygga färger!!!

2009-04-02 @ 21:50:32
URL: http://agilityvilda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0