Torsdag

Idag har några kilo lättats från mina axlar känns det som. Har letat upp papper som jag ska ha med på mitt möte på måndag med min handledare på arbetsförmedlingen, och så ska jag försöka fylla i det pappret jag skulle också.

Dagen är inte så planerad mer än att jag vet att jag ska försöka träna 10-15 minuter på crosstrainern idag. tränade inte igår men då gick jag i ängelholm (gick lite omvägar när jag hade tid över innan mötet) och sen var det ju agility kurs. så jag var ju iaf inte still :)

Det blir även att städa rummet och försöka börja där uppe iaf!
Nej nu ska jag gå upp ha det bra folket!!

Kommentarer
Postat av: sara

hej hej..va kul att du kika in o lämna nga rader:) Ha en bra dag

2009-04-18 @ 18:43:54
URL: http://[email protected]
Postat av: martina

haha ja verkligen =) Han kämpade länge =)

2009-04-19 @ 22:50:38
URL: http://martinaberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0