dra täcket över huvudet

Ja just nu hade jag velat göra det. Allt känns bara fel fel fel... blööh


Idag är det torsdag och det ger ju ett löfte om helg snart :D Denna helgen är inget inplanerat på har lite tankar om att plugga en massa bara. Skulle behöva det.
Är kluven som f*n bara,för jag vill vara ensam men samtidigt vill jag inte det,för då jävla lever min hjärna loppan,tänker massa dumma tankar.
Även denna tjejen skulle vilja hitta mannen i sitt liv och vara Lycklig med det stora L:et!

Nu ska jag fixa till mig och få mat i magen.för jag ska in till ams en gång till (va där igår) inte alls sugen på det vill som sagt bara dra täcket över huvudet. Men det kan man inte alltid.
Ikväll blir det gympa med Alexandra,ska bli skönt :D så kan man gå in i helgen utan att skämmas :D
Kramar till er alla!
såhär hade jag kunnat spendera en hel dag om jag bara fått! <3

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

mysig bild :D

2009-12-03 @ 14:13:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: V I L J A

Tittar in och önskar dig en fin eftermiddag och skön Torsdagskväll :)

2009-12-03 @ 15:32:29
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0