Fredag

Idag känner jag att jag varit duktig. Gick upp i tid och följde med mamma till krika,mötte Therese och hundarna där för att gå en promenad i ravinen. Guuud vilka påhitt Therese har! det var jobbigt,inte bara för att det var en mega knepig väg att gå,utan för jag hade extrem mensvärk. Men men sånt får man ta,lovar dig Therese att jag kommer följa med fler gånger även om jag klagade mycket haha

Efter vi fikat lite och så,åkter jag och mamma hem,bytade om och så sen åkte vi till Ep och hälsade på honom och Hampus.
Snart kan Hampus gå :P

När vi kom hem åt jag en macka,satt vid datan lite för att sen börja städa. Dammsög där uppe och torkade golvet. 
Nu har vi precis ätit och fyy vad mätt jag är! haha gott gott såklart, revben,klyftpotatis och bearnaisås jum jum

Imorgon blir det handla mat och städa mina rum. 

Ha d bra folket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0