Frostig dag...

Idag har varit en slappedag,inte gjort mycket vettigt,varit ute med hundarna,städat kattlådan och varit ute med sopor.
Alltså inte så mycket neej. Men det gör inget,det ska vara så ibland.

Precis kollat på Victoria secret´s på tv3 =) tycker den är så häftig den showen!

Sitter vid mamma och pelles dator så ska hålla mig kort.
Vill bara hälsa till alla ett gott nytt år och hoppas på att det blir det bra år.
Jag ser det som ett bra år att gå vidare,förlåta och arbeta på hur man är som person.... Jag ska försöka bygga upp mitt självförtroende och kämpa vidare med att försöka komma i form.

Men nu ska ja gå ner till mitt rum och snart sova. Ha det jätte bra folket!

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

godfortsättning tjejen!

2009-01-02 @ 07:30:31
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0