Helgen

I torsdags åkte jag ju då till Camilla,najsigt värre hehe Vi snackade skit och åt typ hela kvällen/natten. Oggie kom en runda och snackade lite. CAMILLAS SOFFA ÄR INTE SKÖN ATT SOVA I!! haha
Hennes kaniner är så söta :D



Igår låg jag hemma och slappade mest lovley!
Kollade på "step up" och "a good year".

idag ska jag åkatill camilla igen,förfesta lite sen åka in till ängelholm och träffa Oggie. Sen ut på stan och rocka loss haha
Sover hos Oggie ikväll så slipper jag ta bussen så tidigt hem inatt. 
Nu ska jag duscha och packa ihop mina grejer så det bara är att åka sen.

♥T-pain feat teddy Verseti - church♥
♥Cassie - Is it you♥
♥Avril Lavigne - Hot♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad gjorde ni för skoj??? Hade du kul till slut?? Kramis

2009-01-17 @ 20:19:10
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0