Onsdag

Jaha då var det redan onsdag och jag har inte gjort något vettigt alls nästan. Illa illa,men jag skyller på att jag mått kasst. 
Imorgon blir det att hjälpa mamma på klubben med städningen sen på kvällen blir det att gå på årsmötet på klubben. 

Har rensat katt lådorna och tagit in kattsanden vi köpt,den väger 20kg så det var ju inte så najs att bära direkt, det sjuka är att det är nästna så mycket jag har i övervikt! skit kan inte förstå att jag orkar gå runt med den tyngden! Självklart är det därför jag är trött oftare och inte orkar lika mycket som jag gjorde förr. Måste verkligen börja ta hand om mig, säger det gång på gång men om jag inte börjar nu,hur ska det sluta då? När jag flyttar till Norge ska jag ha gått ner 5 kg så är det bara !! 

Ikväll ska man iväg så jag ska försöka fixa någon mat själv,måste äta. Är sååå kass på det men ska bli bättre.


( jag vet att det är få bilder på bloggen just nu,men datan kör sitt egna lilla race haha men det kommer snart lovar )



Kommentarer
Postat av: Foki

sv: det är lösnaglar :)



// Ha bra dag! ^^

2009-01-29 @ 08:31:44
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0