Söndag

Jahapp nu har hon åkt hem och jag är deppig som FAN!! Redan lagt undan 100kr så jag har börjat på att samla till min resa till Norge. Kommer ta sin tid innan jag har pengar tråkigt nog,men jag måste börja någonstans ju.
Gick från Jonas vid elva tiden,köpte en macka och en cola och gick till jobbet. Städade fort som attans höhö och putsade fönsterna så fint så fint sen gick jag ner till stationen för att vänta på bussen hem! :) träffade Tomas där :D


Blev en trevlig och lugn kväll igår,satt mest och drack lite och lyssnade på musik hemma hos Jonas. Blev bara jag,Kristina Jonas och Roger. men det var trevligt ändå. Ja Matte,Hanna,Emilia och Johan kom in en snabb runda men det var en snabbis för att träffa Kristina. :)
Min kamera dom såklart så jag får be Kristina om bilder när hon är hemma igen :)
Men jag kan lägga ut några "fina" som vi tog på oss på bahnhof i fredags ;P





Jag älskar dig med hela mitt hjärta! Glöm aldrig det min älskade !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0