Trött evve

Fyy vad trött jag är :S Imorgon blir det upp ännu tidigare blööö men men det är pengar och det behövs!!! 
Jag harvarit en svång inom ep,hjälpte han med disken :) Ska hjälpa han städa och packa för han ska flytta till en lägenhet i örkelljunga den 1/8. = det finns en lägenhet som jag älskar som blir ledig då :) 
ska kolla upp möjligheterna för mig att flytta dit. Inget planerat absolut inte! Vill kolla upp lite saker först såklart!

Ja då börjar man jobba sitt 4 veckors vikariat imorgon. Kommer vara sjukt tungt tror jag när denna veckan är klar,MEN jag är glad att jag har lite jobb ändå. 

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen med jotex och H&M katalog och drömma mig bort lite :P 


Tycker verkligen jag ser mega glad ut på denna bilden :P höhö Älskling vet inte hur man får med 3 personer på en bild :P



Kommentarer
Postat av: Bexxe

Jotex? Vat vara dettaaa? :)

2009-07-22 @ 10:32:03
URL: http://www.bexxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0