Fredag

Uff pi och tvi. Huvudvärk så det heter duga och ja jag ska försöka fixa till mig,packa osv för att dra mig till väla. 
Ska träffa Lizette där så ska jag shoppa lite wiiee sen ska vi hem till henne. 
Ikväll blir det utgång i hbg. Får se hur bra det går nu när tydligen det är student i hbg men äsch hehe

Onsdags lekte jag ju med Alexandra mellan elva och fyra. Åkte hem,satt vid datan och slappa ett tag sen blev det att åka in till Tomas och kolla på film :D
Sov över hos Tomas sen lekte jag lite med Joanna igår. Joanna kom även in hos mig en runda efter hon slutat jobba vid halv nio för att vänta på bussen till hbg,hon skulle in och klättra :)  Trevligt att hon tittade in här i en 45 min eller något. 

Nej seriöst upp och ta en värktablett eller två sen sminka mig och packa vad jag ska ha med mig. 

Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0