Har alla fått solsting?

Ok ge råd till folk man känner kan sluta illa haha 
Flickvännen i fråga var inte överlycklig över mina råd och därav dampade loss lite genom att kalla mig ful osv. 
Jag vet inte vad hon fick ut av det men hoppas inget bra med tanke på att tjejen inte ens känner mig. Jag gav råd efter hur jag tolkade situationen och var absolut inget påhopp mot denna tjejen,men hon tolkade på annat sätt och bestämde sig för att försöka trycka ner mig lite genom att kalla mig ful. Hehe ja vi har alla våra metoder!

När jag går ut och försöker förstå varför hundarna skäller står det två tjejer vid busshållsplatsen och försöker döda stolpen som är där. Hahaha vad är det för fel på folk (läs vissa tjejer) idag ??!!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Folk är skumma ibland. Jag tycker att rätt låt vann. Om man går tillbara i min blogg kan man ju se vad jag skrev om Norges bidrag, och för första gången så fick jag som jag ville:) kramis

2009-05-18 @ 16:45:13
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0