Onsdag

johopp då var det onsdag. Idag blir det att packa picknick väskan och dra till stranden för att fira att Yvonne fyller 19 år idag och passande nog fyllde hennes pojkvän Jim 20 igår :)
Hoppas på uppehåll och fint väder !

När jag och mamma var ute och körde en dag fick jag lite fina himmel-bilder. Vad tycks?





Helgen består av tävling för mamma i Falkenberg på lördag och söndag har vi båda tävling i Lund. Hoppas på fint väder och det verkar som jag får min vilja igenom,men man vet aldrig.


Nu ska jag packa ihop det mesta så jag har allt samlat inför ikväll sen ska jag väl äta lite också. Sover hos Joanna ikväll för jag tvivlar mamma vill hämta mig ikväll hehe
Hoppas ni har en bra dag och skriv gärna en liten rad och kommentera vad ni tycker om bilderna :)



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Niice bilder!! Inte ofta man får de så bra!!!! Kramen

2009-05-20 @ 19:07:09
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/
Postat av: sara

Nä...visst e det jobbigt :)Villka härliga bilder

2009-05-25 @ 22:37:32
URL: http://sethsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0