27/10

Hur snabbt går inte tiden?? tyckte det var augusti precis! och nu är det bara en vecka till November! Mmmmm i november får man börja äta pepparkakor! (jag har den iden om att man inte ska börja äta pepparkakor förrän tidigast 1e november. Aldrig påstått att det är normalt men då har man ju iaf något att se fram imot :D )
Annika Aller kursen i helgen var jätte kul och givande! Har mycket att träna på nu och tänka på :D Skönt för jag var såå trött på agility innan helgen.
Har en liten förkylningen i kroppen men den är som sagt liten och rätt mild,men visst mår ju inte prima men ändå.
Nu ska jag klä på mig och göra lite arbete sen ska jag äta och göra ve mig för tjugo i tolv bär det av till stan IGEN! kul när man redan varit där inne en gång för att jobba men nu blir det contendo.
Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0