dag 15 - mina drömmar

Här har vi ju verkligen mycket att ta upp känns det som!
Självklart är ju min dröm → hunddagis ←(klicka på hunddagis och ni kommer in på bloggen jag gjorde för kursen då jag skulle visa min affärsidé), den som missat detta om mig kan fan inte lyssna på vad jag säger!!! :P
Jag har även en dröm om en webbshop av något slag, troligen smink och nagel inriktning! Som alla vet älskar jag att fixa med naglarna, dock har jag insett för något år sen att fixa på andra är inte vad jag vill göra med detta intresset. Kul att göra ibland och på mig själv kan jag byta manikyr hur ofta som helst men får inte bli krav! Då är det inte kul längre. Dock skulle det vara väldigt kul att sälja massa nagellack och nagel-tillbehör. Även smink då jag är en junki av det med :P 
senaste nagelfixet för min del, enkelt och stilrent men ack så snyggt :P 



Kommentarer
Postat av: Linda

Har du aldrig funderat på att utbilda dig till nagelteknolog eller jobba professionellt med smink, typ film och teater?

2010-12-23 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0