Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar... Jag ska börja med att skriva att jag älskar mina  föräldrar! Ingen får tro något annat, för så är det bara, jag älskar dom med hela mitt hjärta och så kommer det alltid vara!♥

Min pappa heter Mats, och gud vad jag ser honom i min bror! Stefan har verkligen blivit en kopia av pappa,och det tycker jag är härligt! Pappa och jag har inte en nära kontakt. Närjag och min brori va riktigt små skilde sig mamma och pappa. Jag och min bror va bara hos honom på helgerna, och ju äldre vi blev så blev det mer sällan. Jag var den som först slutade vilja åka till pappa. jag hade ju mina vänner här - inte i klippan.
Idag kan jag ångra mig, men jag va så ung och hade önskat pappa hade kämpat lite mer för att få mig att komma men så blev det iaf.
Eftersom jag sällan träffar och pratar med pappa så får jag en varm känsla i magen när jag väl träffar honom. Det är lite nervositet men mycket kärlek. Jag älskar den knäppa mannen med hela mitt hjärta trots att vi sällan hörs av!♥
Min mamma heter Ann-chatrin, och jag tror hon är en ängel. Jag har aldrig träffat någon annan som har sånt tålamod men ändå inte är den som sitter tyst om hon har en annan åsikt. Hon älskar sina nära och tar hand om dom som bara en med ett stort hjärta kan.
Många mina vänner har bråkat mycket med sina mammor, jag har självklart också gjort det men inte alls så mycket som många av mina vänner. Hon har låtit mig sova över hos vänner om jag velat det,hon har skjutsat mig och hämtat mig både här och där. Att gå på stan och handla med mamma är inget konstigt eller pinsamt för mig, hon är ju min mamma !?
Jag har alltid kunnat prata med mamma om allt, hon lyssnar på när jag tjatar om mina problem och ja hon finns där. Ibland säger hon saker jag inte vill höra, men jag tar till mig det och uppskattar hennes ärlighet.
Hon är en klippa för mig som jag kan luta mig till och jag kommer alltid finnas där för henne! ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Ååh, nu fick jag tårar i mina ögon och varm i mitt hjärta :) Älskar dig. Kram Mamma

2010-12-03 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0