Fredagen som var.. :D

Fredagen började med att jag åkte in till Ängelholm, fick skjuts av mamma. I bilen ringer min telefon och det är Bumbi. Hon och Angelica hade bestämt sig för att busa med mig och jag gick självklart på det. Men slutsumman av buset,dom vet att jag verkligen bryr mig om både dom och barnen! ♥

Fick mitt papper påskrivet på ams sen gick jag till Alexandra. Vi satt hemma hos henne och snacka lite skit och väntade på att tiden skulle gå så vi kunde hoppa ner till tåget. In till hbg och en lång vandring blev det direkt. Jag skulle lämna in ansökan på ett ställe, vilket jag kunde struntat i för dom va så otrevliga och verkade inte förstå att det finns många arbetslösa i detta landet,dom tyckte över 30 ansökningar va mycket!! Dom har inge koll alls säger jag bara!!

Sen gick vi en runda på stan, jag hittade ett spel till wii, robinson! haha och lite doftljus och en mint-ask :)
Vi gick vidare till tattueraren Alexandra varit hos innan och jag fick frågat om kostnad för den jag vill ha och kommit fram till att om 2 veckor åker jag dit igen för att boka tid :) ska bli spännande nu ska jag bara finslipa på tatueringen :P Vi gick ner till stationen, fick i oss lite mat och sen hem till Alexandra. Spelade wii,handlade godis och hade trevligt :) Finns bilder men dom är inte på datorn ännu så de tar vi imorgon tror jag. 
Ikväll ska jag in till Angelica L, vi ska äta räkor och baguetter och mysa tillsammans när barnen lagt sig. jag tänkte även fixa lite efterrätt så nu ska jag upp och göra den :D  

Är hon inte söt så säg! :)




Hoppas ni alla får en toppen helg för det har jag :)
(dock hade det varit trevligt att träffa dig men jag har inte bestämt mig om det är lönt att försöka eller inte ännu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0