glädje

i lördags åkte jag hem till Angelica med räkor,baguetter och efterrätt. När jag kom var Bumbi och hennes härliga flickor där och lekte. Bus och stök tills ungarna gick och la sig och jag och Angelica började städa undan. Vi fixade till baguetterna och parkerade oss vid tvn och åt. Det va riktigt gott får jag lov att säga :D efter vi ätit fick vi besök av Kim och Tobbe och vi alla la oss i soffan och kollade på film. 
Idag ska jag och mamma fixa resan till Norge och sen ska jag in till Angelica. Sover nog över så åker jag hem imorgon och fixar och donar med det jag behöver. Dåligt med ork idag med en mage och ett huvud som gör ont. 
Dags att klä på sig och se om jag ska ha någon mer mat i magen :)
ha det toppen alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0