Vänner? vet inte...

Idag är det midsommarafton, imorgon midsommardagen... helgen då fester och skojigheter brukar avlösa varann.
Var ska Evelina vara? Vad ska hon göra? Jo det är såhär att jag inte blivit bjuden på en enda sak eller en enda festlighet denna helgen av mina "vänner". Jo oggie är en underbar vän och frågade igår om middag på torget men jag kände inte mig bra för det, hade feber och en liten förkylning i kroppen, sen är det svårt att sitta och le åt folk som inte verkar bry sig om mig ändå?!
Jag kan visst fråga om jag får följa med på olika saker, men helt ärligt vem vill be om att få umgås med vänner? nej de känns sjukt patetiskt. Ok om en kompis säger till den som ska ha festen och frågar varför jag inte är bjuden, men att själv be om att få vara med känns inte kul alls.
Att öppet sitta och skriva detta känns inte kul heller men om någon läser detta och får upp ögonen för hur illa jag mår pga detta så är det väl värt ett pinsamt inlägg....

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram

2011-06-25 @ 13:13:22
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0