I väntan på något roligt...

Idag har jag sökt jobb, varit i åstorp med mamma en snabb runda för att handla på apoteket och nu sitter jag här och väntar på min goda vän Angelica. Vänta är tråkigt så alla vet! 
Funderar på  att göra någon god macka till mig själv och sätta mig vid tvn en stund. Ögonen går snart i kors! haha
Imrogon blir det åka till Norge. Längtar väl inte direkt efter att sitta i en bil i så många timmar men vad gör man inte för sin bästa vän?! 
Jag har märkt att det finns många som verkar tycka att man inte ska diskutera saker med sina vänner, man ska inte ha åsikter om vänners liv. Jag anser såhär, sålänge du inte försöker styra och ställa över vännerna så gör det ju inte något ont? Det är ju inte så att man lägger sig i saker man inte är välkommen att prata om? För om en vän sitter och berättar något för mig,ja då förväntar jag mig att de är ok och tom ibland önskvärt att man säger sin åsikt?!

Alla håller inte med mig det kan jag acceptera men säg inte att man inte är en god vän bara för man bryr sig! hade det inte varit värre om man sket totalt i vad som hände i ens vänners liv??
Nej som sagt dags för att äta lite nu !
Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0