Helsingborg

ja nu sitter jag här,börjat sminka mig och ska leta fram kläderna. Ska dra mig in till hbg. Måste lämna lite grejer på Crom (jobbets mekka hehe),sen ska jag leta underkläder på H&M,har ett presentkort där på 50 kr så det är bra =)

Igår när jag va på klubben ringde Carro,hon undrade om jag kunde jobba ikväll,hrm gaah ok då. Haha Så ikväll mellan 21.00-02.30 är jag på Telegrafen och jobbar. Ska bli lite spännande med tanke på att jag bara varit på Tres än så länge.Hoppas någon man känner kommer sådär passligt när det inte är någon som spelar, så man har lite sällskap. Men vilket fall som helst kommer det gå bra,känner det på mig. vet att personalen där är trevliga och hjälper mig ifall jag skulle behöva hjälp. Börjar känna mig säker på vad jag gör så det blir bra detta. =)
Imorgon blir det Tres Amigos igen. Även ifall jag hade planerat att denna kvällen skulle bli en slappekväll,så är det bra att jag ska jobba,behöver ju mer pengar. Sen är det ju även bra att jobba mycket nu i början så jag verkligen kommer in i det.


Nej nu ska jag fixa till det sista på min look sen klä på mig så jag kommer med bussen som gär 12.50.

Ha det bra folket!

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0