rapporter och jobb

Igår var jag på stinsen för att gå igenom rapporten som ska göras varje gång man jobbar.Rörigt i huvudet ibland men det kommer nog gå bra. Annars får jag ringa carro så hjälper hon mig. =)

Lite nervös för jobbet på lördag,men jag tänker såhär det är 4 timmar jag ska ha bordet öppet,jag har suttit mer under träningspass och då har dom fuskat och spelat hela tiden,vilket är jobbigt. Nu ska jag sitta på tres Amigo där det antagligen inte kommer vara spel hela tiden (men mycket nog för att jag ska gå plus och få bra provision) och dom kommer inte fuska lika mycket,om dom fuskar överhuvudtaget.

nej nu ska jag göra en liiiiten enkät till er läsare.Så please svara det blir så mycket roligare då,vet ju att ni finns där ute =) om ni absolut inte vill skriva vilka ni är kan ni väl iaf svara fast anonymt??
Ok let´s go!

1.Hur hittade du hit? genom kommentarer på andra sidor,google osv?
2.återkommer du hit?
3.var bor du och vilken ålder?

det var väl inte sååå farliga frågor?kommer kanske fler senare för att veta mer =)

Nej nu ska jag göra något vettigt ha det super folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0