Min dator är hos doktorn

Ja sen i måndags kväll har min dator varit hos doktor Emil Persson. Tydligen är min dator väldigt sjuk för det tar sin tid (host virus host)
Får sitta på mamma och pelles dator som emil precis fixat till dom,så nu kan man använda denna lika bra som min egen (om inte bättre för tillfället iaf),deras förra dator var mer nära döden än vad min är just nu kan jag lova!

Idag blir det lite fix och don här hemma,kattlådan ska rensas,äpplen ska plockas upp och behöver nog städa undan lite på mina rum också!
Sen ikväll blir det träning för mig och Devil. Ska bli kul att hitta på något ute nu då det varit gaanska tråkigt väder nu i 2 dagar. Hoppas bara han är på rätt humör. ska ta med hans nya leksak "DevilLotta" och se om jag kan få igång honom hehe.

Nej lite jobb var det ju som skulle fixas ha d bra folk!

Drutten har ännu inte hittats (läs inlägget under) så ser ni honom eller hör något om en hund som är lös så hör av er,nr finns i inlägget under!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0