Duktig flicka!

Ja idag gick jag upp vid 09.40. Upp och åt frukost sen konstatera att jag inte hade bråttom haha ska åka md pelle in till stan sen för att köpa lite dricka och gooodis haha det är FREDAG DÅ FÅR EVVE ÄTA GOOOODIS!! =P
Men han skulle tvätta lastbilen först så jag behövde inte stressa.

Istället gick jag ner och började städa,om Alexandra ska kunna finnas här nere så behövdes det städas. Hopp hopp plockat undan och sprungit över med dammsugaren (ja det blev inte MVG i städning men sängen blev iaf dammsugen)
Nu har jag precis kommit ut från duschen och ska upp och sminka mig. Sen är jag i stort sätt klar för att åka och det är skönt när jag inte behöver stressa för folk väntar på mig. (men det är inte så ofta pelle väntar på mig,snarare tvärtom! hehe)

Ja hbg feativalen ikväll för mig och badankan =P ska bli kul! Hon sover nog här också,får se hur vi gör med sovarrangemanget men det blir nog bra haha

Nej upp och fixa till mig! Ha d bra folket

(ser det inte gott ut? det finns mer i svalen haha)

Kommentarer
Postat av: Angelica

steve ville inte åka tåg och jag känner inte för att åka in själv dit. han vill inte dit idag heller, han vill hellre sitta hemma vid datorn.

2008-07-26 @ 19:12:44
URL: http://angelicahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0