Onsdag

helloo folket. tydligen är det någon som väntat på att jag skulle skriva något igår eller bara skulle kolla allt jag skrivit för där var många sidovisningar!

Men men iaf.... igår var jag och tog ut min p-stav,vilket gjorde ONT!!!!
Sen träffade jag Alexandra och Molly på stan,åkte med dom lite här och var och sen hem till dom.
Lekte en massa med bäbisen hehe och fick ihop deras studsmatta.  Tog en massa bilder när vi hoppade men det var med Alexandras systers kamera så ja får se om jag får tag på några sen =)

Idag ska jag inte göra något vad jag vet förrutom att gå på agility träning ikväll.
Nej orkar inte sitta här och skriva mer.
Ha d bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0