Sjuk

Sen söndag vid 18 tiden typ har jag ått kasst,riktigt kasst! Legat i sängen och mått illa. Knappt kunnat röra på mig utan att kännas som jag ska kräka men har inte gjort det som tur är (eller är det otur?).
Först idag har jag varit utomhus! Bara öppnat dörren till aktterna sen i söndags. Illa verkligen. Undra vem det var som smittade mig ?! Tyvärr har jag smittat mamma nu så hon kommer kanske missa sin agility tävling som är i Bjuv på lördag.
Idag åt jag middag för första gången denna veckan,deet gick inte så bra :S Jag gav upp efter ätit sådär 1 dl.... Kunde inte få ned mer.

I måndags hade jag ju tid för klippning,som jag väntat på i en månad (!) och så kan jag inte gå dit!!! Som tur var så hade hon en tid redan nu på torsdag (imorgon) så jag ska dit då istället för jag känner att jag är frisk nog att klara av det.

Nej nu ska jag titta vidare på tv och sen försöka få i mig lite mer mat innan jag ska sova.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack så mycket.

2008-07-02 @ 22:18:39
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0