Slödag

Idag har jag bara slöat,och kommer antagligen att göra det hela kvällen. Har bara börjat dammsuga här nere,får se om jag orkar mer. Ska sätta mig där uppe och äta 2 knäckebröd och glo på tv. Kanske titta på ett avsnitt av seaquest =D

Imon blir det åka till ungdomsmottagningen för att prata med barnmorskan om att ta ut p-staven. Vill verkligen det då jag har mens varje dag i stort sätt och det är hemskt när man har vestibulit kan jag informera om!!
Blir tidigt morgon då jag ska vara där redan vid 9,men jag kommer ju hem tidigt så kan sova en stund. Jobbar hela helgen på telegrafen,kommer nog kännas efter ha varit ledig i 2 veckor. Men jag säger då det att dom var guld värda!

På söndag är det agility träning redna kl 9 på morgonen! Jag kommer somna direkt när jag kommit hem efter det!

Nej upp och äta lite var det ja! Ha d bra folket

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0