Toooddeeeyy

Ja då var det en ny dag. woop woop

Det har inte varit så varmt idag som de andra dagarna. Men vaaarmt ändå. Problemet (om vi nu kan kalla det för ett problem) är att vi har åkrar runt oss,där dom skördar och då blir sånna här små svarta streck till intsekter helt crazy!!
Man kan knappt vara ute utan att bli typ knäpp av att det kliar så när dom kryper på en! Men men det går att vara ute lite,och hade jag haft någon att åka iväg med till stranden eller så så hade jag,men jag är ju inte mycket för stranden,mer för ute pooler.
Men men...

Ikväll blir det träning på bialitt för mig och Devil. Ska bli kul =) hoppas nu han inte är på trams humör.

Imorgon ska jag och Alexandra leka i hbg tillsammans =) Lite shopping blir det för vår del. Ska bli skoj. Nej nu ska jag upp och äta lite innan vi går bort till bialitt. Ha d bra folket!

Kommentarer
Postat av: ALLLLLLLLEXANDRAAAAA

HEEEEEEEEEEEEEEJ BUSUNGE.....!

2008-08-03 @ 13:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0