Tisdag

Idag har jag varit duktig. Precis städat (nästan) klart.Har bara toan kvar sen så är det klart. Ska börja där nere senare ikväll också.
Pratat med Cassie och bestämt att jag ska träna på torsdag vid halv 3. Sen på fredag och lördag ska jag träna på kvällen men vet inte var ännu haha illa men ändå.
Nu är jag ju stressad lagom för jag ska börja jobba nästa vecka,både torsdag och fredag på telegrafen tror jag det blev. Eller ja jag vet inte.

Lagom förvirrad ibland men ja det ordnar sig väl.
Nu har Ep och Åsa flyttat in i lägenheten så det är skönt. Ska nog allt ta och försöka hälsa på nu i veckan.

Nej nu ska jag titta klart på Top Model och sen duscha.
Ha det bra läsare =)

Ni får jätte gärna skriva en liten kommentar vilka ni är som läser,har ju bara varit Jannike som "vågat" berätta att hon läser. Varför är ni andra så rädda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0