mmmm....

sovit så gott inatt,visste att jag skulle känna mig kass idag så bara sooov! Så rätt jag hade,nu har jag typ värsta mensvärken på G,känner hur den smyger upp på mig och gör mer och mer ont ! Ajaj

Igår var det kurs och Devil fick vara med för första gången på en månad.Han var jätte duktig! Vi har svårt med framförbyten,eller jätte svårt! Fasiken vilken fart han har nu,han blev faktiskt bara av med en mini bit av svansen inte mer! 
Så bakombyten och kunna lämna den stackare är det väldigt mycket träning på nu!

På lördag är det tävling!

Ikväll ska vi till klubben (åstorp) för att mamma ska träna lite med Dumle och sen är det medlemsmöte vid 19.
Nej upp och äta frukost får det nog bli! 

Ha det bra folket !

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh tack vad snäll du är!! :)

2008-11-13 @ 19:34:04
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0