Torsdag

Hej och hå jag är ledig denna helgen!!! Lyckan står högt i tak!
Inte bara för jag slipper jobba (tack gode gud bara 3 pass kvar,ifall inte någon är sjuk nu på lördag vill säga,jag har ju jouren) utan för jag ska på fest! Japp för vissa är detta en självklarhet att kunna festa men icke för mig! Ska bli så skönt att slippa detta jobbet nu! September ut sen så är jag klaaaar med det jobbet!

Idag är jag slö slö och åter slö! Sitter i sängen med pyjamasen på ännu och med datorn i knäet. Guud vilket jobbigt liv man kan ha! =P nej inte direkt. Dock fattigt när det gäller penga delen. Men det ordnar sig i slutändan.
På måndag jobbar jag på Sjöstrands igen =)

Jaha vad ska man göra idag? jo jag ska lyfta min feta röv från denna underbart goa säng och snygga till mig! Ska handla med mamma,behöver lite ingredienser till Oggies tårta. =)
Tror inte det blir någon agility träning ikväll,men jag vet inte. Kanske ställer upp lite hinder i trädgården och kör lite med alla hundarna =) Japp det känns verkligen som ALLA nu när man har 3 hundar.


Molle har en skön stil eller vad säger ni?

Ha d bra folket!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja det vill jag lova att han har. Det blir nog hund av honom oxå när Pelle ska börja m agility:)

2008-09-19 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0